Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu hezký příspěvek. Podle mě je pravdivý.

0 0
možnosti
JK

Nevím, kolik je vám let, ale soudě podle fotografie patříte k těm mladším. Také netuším, jaký věk považujete za stáří? Jestli 60+, jak je to běžné, tak do té kategorie už spadám. Jsem, řekněme, "mladší stařec" ;-). Nicméně si myslím, že to mohu posoudit malinko lépe než jen prostřednictvím statistických či výzkumných údajů. Řekl bych, že je poněkud chybou statistik, když chápou staré lidi, ale stejně tak mladé nebo střední věk jako nějakou homogenní kategorii. Zdravý a bohatý starý člověk, který žil celý život aktivně a mel spoustu zájmů, nejspíš bude šťastnější než když byl mladý i než jiní staří, co jsou nemocní a chudí a jejich život byl víceméně prázdný. Když to vezmu na sebe, tak se momentálně cítím šťastný asi nejvíc ve svém životě. Ale já si nikdy necítil nešťastný. Hodně je to o zdraví, o tom, jakou pozici měl člověk mezi ostatními a hlavně a především o životním pocitu. někteří lidé byli zapšklí jako mladí a jsou zapšklí i jako staří, možná víc, když se k tomu přidruží nemoci, osamění a všechno to, co píšete.

Na to se dá aplikovat Werichova průpovídka o moudrosti, v které popřel, že by se stářím moudřelo. Říkal, že z mladého vola vyroste starý vůl, čili z mladého zapšklého člověka vyroste starý zapšklý člověk. ;-)

5 0
možnosti
DK

Ve svých 70 mám osobní heslo: nic nemusím, ale vše mohu....Pěkný den V

6 0
možnosti
VF

A já k tomu přidám - mám všechno, nač si vzpomenu. ;-)

2 0
možnosti
JB

Jojo, je to štěstí, dočkáte se, každej se dočká,,,

2 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 393x
Chci lidem ukázat, že úspěchu lze dosáhnou i se špatně rozdanými kartami. Do 9 let jsem téměř nevěděl, jak vypadá moje maminka. Vytvořil spoustu traumat a vnitřních bolístek. Nevěřil ve svoji hodnotu.

Ve třetí třídě mě paní učitelka chtěla přeložit do zvláštní školy s tím, že jsem dyslektik, dysgrafik a nevím, co ještě. Na konci vysoké školy jsem měl možnost jít studovat Ph.D. na Harvard. Vystudoval jsem kybernetiku, ekonomii, koučink a psychoterapii.

Vypořádal jsem se s rakovinou. Vím, jaké to je být smířený s tím, že možná umřu. Podařilo se mi vybudovat 3 byznysy. Koučuju manažery, vrcholové sportovce a reprezentaci. 

www.JanPatrman.cz