Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

asi máte pravdu ......ale tak nějak mi to připomíná onen vtípek..kolik žen potřebuje muž...odpověď je 5....1) milenku, 2) kamarádku, 3) ženu na reprezentaci, 4) pečovateku a 5) matku svých dětí

1 0
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 393x
Chci lidem ukázat, že úspěchu lze dosáhnou i se špatně rozdanými kartami. Do 9 let jsem téměř nevěděl, jak vypadá moje maminka. Vytvořil spoustu traumat a vnitřních bolístek. Nevěřil ve svoji hodnotu.

Ve třetí třídě mě paní učitelka chtěla přeložit do zvláštní školy s tím, že jsem dyslektik, dysgrafik a nevím, co ještě. Na konci vysoké školy jsem měl možnost jít studovat Ph.D. na Harvard. Vystudoval jsem kybernetiku, ekonomii, koučink a psychoterapii.

Vypořádal jsem se s rakovinou. Vím, jaké to je být smířený s tím, že možná umřu. Podařilo se mi vybudovat 3 byznysy. Koučuju manažery, vrcholové sportovce a reprezentaci. 

www.JanPatrman.cz